Besök från Epson

Epson sponsrar med utskrifter till vår utsällning med secondhand kläderna på Clarion Hotel Gillet så idag var en kille från dem till GUC. Han hade med sig dator och en skrivare och visade oss hur allting fungerade. Bilden är från Epson.


Skrivaren ovan kostar runt 10.000 kr, inte så farligt mycket tycker jag med tanke på hur fina utskrifter det blev när vi testade! Epson-killen sade att för 6.000-7.000 kr får man en väldigt bra skrivare av dem och att det faktiskt lönar sig om man skriver ut mycket. Så nu önskar jag mig en sån här av tomten, lite i smyg.. Kan hända att en sån här skrivare kanske ligger lite längre fram i karriären..

Jag kan knappt vänta tills fredag då vi får börja skriva ut, inte bara bilder till utsällningen utan andra bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0