Less

Detta är den längsta skolveckan någonsin! Jag är så himla less på skolan och allt som har med den att göra att jag bara skulle vilja strunta i den enda, men ack så långa, skoldagen i morgon och åka hem. Hm, nackdelen med att åka hem i morgon är att jag missar arbets miljö- och säkerhets lektionen och då borde jag skriva ett förhör som jag inte gjort tidigare och på religionen ska jag skriva 2 A-4 sidor om Jehovas vittnen.. Nej, det blir för mycket att ta igen på egen hand, speciellt när jag inte förstår religionsuppgiften. Fan också, jag som var så nära att strunta i allting. Men nu har jag övertalat mig själv att stanna. 

Vi hade julfest på foto-grenen idag. Vi fikade, lekte och Bernt Johansson var där för att dela ut priser till de som kom 1a 2a och 3a i fototävlingen där första versen i Viktor Rydbergs "Tomten" var temat. Jag vann inget pris, och trodde inte heller att jag skulle göra det, men fick ändå en fotobok från Pentax som tack för att jag ställde upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0