Moffeli & Toffe

Toffes morfar ligger på sjukhus, om han fått en propp eller stroke vet jag inte riktigt säkert men jag hoppas att han snart blir frisk igen. Jag har bara träffat honom en gång men kan inte tycka annat än att han är världens tuffaste och gulligaste. I somras när vi efter flera timmars resande äntligen var framme på Houtskär så kom Moffeli fram, tog mig i handen, hälsade och sade att han hade väntat på mig som barnen väntar på tomten på julafton. Det kommer jag aldrig att glömma.


Kommentarer
Postat av: Ann

NAAAAAAAAAAAAW ;')

2008-12-16 @ 19:43:56
Postat av: B

Vad gulligt du skrivit om moffeli...nu är han iaf hemma och ska träna upp sitt ben och sin arm!

2008-12-20 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0