Oväntad post

Idag när jag kom hem från skolan så låg en tidning på dörrmattan. LagaLätt hette den och på ett brev som följde med stod det att jag var väldigt välkommen som prenumerant, och då jag inte kunde minnas att jag beställt någon prenumeration så frågade jag mamma om hon möjligtvis hade något med saken att göra men det hade hon inte. Jag funderade en lång stund på vem som möjligtvis kan ha gett mig en prenumeration på LagaLätt i julklapp men kunde inte komma på något. Till slut började minnesglimtar om ett erbjudande om några nummer av LagaLätt och en premie för 58.50 kr flimra förbi och låta bekant. Åtminstone så började jag tro det ju mer jag funderade. Vad jag däremot inte kunde komma på var hur många nummer som erbjudandet gällde och inte heller vad jag valde för premie.. Men jag betalade in 58.50 kr till tidningsförlaget och nu väntar jag med spänning på den där premien som jag inte kan minnas vad det var..

Kommentarer
Postat av: Anna

LagaLätt är en jättebra tidning enligt mig :p Sen är det ju alltid spännande med överraskningar.

2008-12-15 @ 22:39:33
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0