Systemkamera säljes!


Nu har jag bestämt mig för att sänka priset på min systemkamera! Jag är rädd för att jag var lite väl optimistisk när jag satte priset på den till 500€ så nu har jag sänkt det till 350€(3500 kr).

Som bilden visar så är det en Canon EOS 400D, 18-55 mm som det rör sig om. Du får med alla orginaltillbehör såsom sladdar, batteri och mjukvara, dock inget minneskort. Kameran är i fint skick, har haft den i ca 2 år och tagit ungefär 7000 kort med den, du får den i en fin kameraväska från Lowepro. Priset är alltså 350€

Bilden är från Canons hemsida och där kan du även läsa lite mer tekniska detaljer om EOS 400D.

Kommentarer
Postat av: Jenny

japp vi har bokat resan, jessica roth magnus och roger ska fara! jaa de förstås ja, och vi bor ju alla i samma lägenhet så de e fullt i den så det suger ju, isf borde det komma någon till med. ja det sku va mys med bingo, men mina kusiner kommer hit men jag vet inte när dom kommer så jag kanske måste umgås med dom:P men vi kan höras närmare om bingo jo!

2008-12-17 @ 14:50:03
URL: http://jennnyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0