Villig

Nu har jag precis skickat iväg ett mail till Sparhallen och sagt att jag gärna jobbar någon dag på mitt jullov. Det tar emot att frivilligt erbjuda sig att jobba när man äntligen får lite ledig tid, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå bara ligga och sova hela dagarna och inte få något vettigt gjort. Därför kan jag ju lika gärna jobba liksom och tjäna lite pengar så jag överlever terminen ut..

Igår svarade jag på en "systemkamera köpes" annons på marknaden.ax(?). Jag har inte fått något svar ännu.. VIll du köpa min Canon EOS 400D + diverse tillbehör och en kameraväska för 350 €? Den finns fortfarande kvar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH ÅÅH jag har lite ångest. pappa är villig att lägga ut pengar till mig på din kamera till julklapp, men jag har ångest. behöver jag verkligen en sån fin kamera? :P och jag kan ju ingenting haha

2008-12-12 @ 08:10:12
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0