Bildspel om Barack Obama

Jag såg just ett fint bildspel om Barack Obama av Magnus Wennman till musik av Will I am.

För övrigt så kom jag precis hem från skolan, har varit där och plåtat FASHIONista modeshowen. Ikväll var det "på riktigt" och mycket folk kom, bl.a. sponsorer. Jag fotade lite mingelbilder tillsammans med Jimmy och sedan modellerna såklart. Riktigt kul var det, kändes dock som att vi var lite för många fotografer just i den änden av catwalken som jag stod vid.



Nu ska jag äta lite och varva ner, kanske poppa lite popcorn innan jag ska sova. Toffe blev sjuk så han kommer inte den här helgen, på söndag kommer Cicci hit och fikar!

Den 14-16 November är årets fotomässa i Älvsjö. Och idag blev det klart att jag sticker dit nästa fredag(frågade min Eng C-lärare om det var ok) innan jag tar bussen från Stockholm och åker hem! Ska du på fotomässan 2008?

Kommentarer
Postat av: brossan

nej jag ska ti oslo..

2008-11-08 @ 15:39:09
URL: http://idaskida.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, alla mina bilder blev katastrof. Eventfotografi är iiinte min business...

2008-11-08 @ 18:22:32
Postat av: Kajsa

Jag och min Desse ska dit på lördag :)

2008-11-09 @ 16:42:29
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0