Freja


I söndags ställde Mette upp och var fotomodell. Plåtade henne i kläder från röda korset tillsammans med hästarna och vid stallet. Det var riktigt kul tyckte jag, tack för att du ställde upp! Efteråt bjöd Mette mig och Toffe på te och kakor. Då passade jag på att busa med deras lilla valp, Freja(på bilden). Hon är av samma ras som Isolde var och jag blev alldeles tårögd när vi busade hon och jag(och det var inte för att hon bet mig i näsan och öronen med sina vassa valptänder). Hon var inte den lättaste att ta kort på dock, hon ville nämlign inte stanna i sin korg så att jag kunde fotografera. Till slut hann jag ta ett kort(resultatet ovan) men man ser att hon är på väg ur korgen.

Kommentarer
Postat av: evari

Söt vovve

2008-11-05 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0