Insnöad

Igår promenerade jag hela vägen till och från skolan, kameran hade jag också med mig. 1 tim tog det att gå de ca 5 kilometrarna och när jag kom hem på kvällen så kände jag mig värd en liten powernap på 2 timmar. 

I morse hade jag engelska C och rättade mitt progress test. Resultatet var jag inte nöjd med, ca 60% var rätt och enligt mig så är det alldeles för lågt. Till mitt försvar kan jag säga att Eng C är en väldigt hög nivå av engelska och att progress test egentligen bara är till för att se vad man måste öva mer på. Det är tydligt vad jag behöver öva mer på.. ALLT!

Ikväll lät jag mig inspireras av mad och gick ut och gjorde snöänglar och en snölykta. Efteråt fotograferade jag mina konstverk för att kunna göra dem till julkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0