Väckt av avloppsrensning


Jag vaknade för ungefär 20 min sen av att någon knackade på min dörr. Det var två gubbar och en yngre kille från Bravida som skulle rensa mitt köksavlopp. Jag fick en lapp om det för några veckor sen och där stod det att de skulle meddela dagen före de kom, men jag har minsann inte fått något meddelande. Skulle jag ha vetat att de skulle komma idag så skulle jag inte ha lämnat disken ståendes på bänken igår, jag skulle ha packat upp mina två resväskor, inte lämnat kläder liggandes överallt utspridda på golvet.. Och framförallt så skulle jag inte ha varit hemma, jag skulle ha hållit mig härifrån, nu fick jag stta här på min datorstol, iförd pyjamas(tur att jag inte sov naken som jag brukar) och se på när de klampade runt i min lilla lilla LILLA lägenhet.

Bilden ovan är en fejk HDR som jag gjort i Camera RAW på Toffes BMW.

Kommentarer
Postat av: em

haha fy vad pinsamt! sitta där och känna sig ivägen. dåligt att dom inte meddela före dom kom

2008-11-04 @ 16:12:41
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0