Wild Cards Isolde


I morgon är det 3 veckor sedan Isolde dog och natten till igår och i förrgår så drömde jag om henne. Först så drömde jag att allting var bra och hon hade tillfrisknat och var hur pigg och glad som helst och när jag vaknade upp och var sådär yrvaken så visste jag inte om det bara hade varit en dröm. Natten efter så drömde jag att jag hon fortfarande levde, men var väldigt sjuk och vi måste ta bort henne. Det var ingen veterinär som skulle göra det i drömmen utan jag fick uppgiften att mata henne med något hemskt pulver som gjorde att hon sakta men säkert skulle dö. Rena rama mardrömmen var det! Ni vet hur konstiga drömmar man kan ha ibland..

Kommentarer
Postat av: evari

Jättefin blogg du gjort!

Ludwig pratade vid frukosten idag om att såga ner alla träd på tomten så att vi kunde se Isolde uppe i himlen.

2008-10-23 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0