Sliten

Tillbaka i Uppsala och i skolan igen efter en jättebra, men alltför kort, helg. Jag och Toffe var på kryssning med Birka Paradise i lördags och igårkväll fyllde Toffe år så vi var hemma hos mig och fikade och sedan tog vi det lugnt. Nu är jag tillbaka i skolan igen, har webdesign och brottas med min hemsida trots att jag är väldigt trött, åkte nämligen hemifrån i morse. Sov lite på båten men är ändå lite sliten. Och jo, när jag skulle köra av båten så backade bilen framför in i mig men eftersom jag hade bråttom och blev lite sur så stannade jag inte och redde upp saken. När jag kom till skolan så såg jag att registreringsplåten var en aning bucklig och det är inte värt att bry sig om tycker jag.

Nu ska jag snart ha naturkunskap och efter det ska jag skynda mig hem och vila, för det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: em

jo lite frågor om studentskivan jag inte hann fråga före du var offline på msn, åker du till åland sen dagen efter? och kanske jag kan hänga med ann och dom om jag inte kommer med på middagen? vet du vad dom ska göra före? wääwää nu vart det mycket

2009-04-20 @ 17:06:42
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0