Today's doings:

  • Sagt upp lägenheten hos hyresvärden.
  • Valt ut fem bilder till mitt utställningsprojekt, skickat dem till Crimson.
  • Valt ut några bilder jag ska använda i ansökningen av stipendiet. Mia måste hjälpa mig att välja fem av dessa.
  • Varit till restaurangen Carl Philip och bestämt fotografering i morgon kl 11:00.
  • Valt ut bilder till mitt bildspel och min hemsida, ändrat storleken och lagt dem på mitt USB-minne så jag kan fortsätta arbetet i skolan i morgon och på tisdag.
  • Gjort framsidan resp. baksidan till min almanacka.

Tomorrow's doings:
  • Fotografering på restaurang Carl Philip kl 11:00.
  • Skola 12:30-16:30
  • Hämta ut paketet med min studentklänning.
  • Köpa 5 st ramar på IKEA.
  • Fotografera en tussilago och sedan montera den i min almanacka.
  • Öva på CAE test i Engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0