Tung tyngd på tyngda axlar


Igårkväll kände jag mig nöjd och tillfreds med vad jag hunnit med att göra, men den känslan försvann snabbt idag när Mia berättade att redovisningen av projektarbetet börjar nästa vecka. Jag är visserligen helt klar med almenackan i InDesign, men utöver den ska jag ha en utställning också och det har jag inte tagit itu med ännu. Om det ändå vore bara det jag hade att göra, men jag ska fotografera en restaurang, jag ska bygga hemsida och jag ska välja ut 4 st bilder att ansöka stipendie med. Nästa vecka börjar vårt CAE-test i Engelska och det ska också pluggas på.

Idag tog jag mig i kragen och gick på webdesign-stuga för att få hjälp med min hemsida. Lars-Erik hjälpte mig jättemycket och jag kom inte bara igång utan en bit på vägen också. Min header liknar texten ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0