Wormrose


Studentklänningen passade! Nu ska jag bara ha ett par skor och en sjal/kofta till så är det fixat.

Idag var jag och fotograferade på restaurang Carl Philip, det var kul och jag var nöjd när jag cyklade därifrån till skolan. Ikväll var jag, förutom och hämtade ut mitt paket med klänningen, till IKEA och skulle köpa ramar. Härrimintid vad stort IKEA i Uppsala är nu sedan de byggt om, såklart var de ramarna slut som jag skulle ha. Vet inte hur jag ska lösa det problemet.. Utskrifterna från Crimson borde komma i morgon och jag hoppas att de är hela och fina när de kommer fram. Ikväll har jag städat också. Packat ner en massa saker som jag ska ta hem eftersom allt inte lär få rum i pappas bil tillsammans med sängen och hyllorna när jag flyttar på riktigt den sjätte juni.

Kommentarer
Postat av: emmapemma

vad roligt att du snart är helt färdig i uppsala! längtar till sommaren när du är hemma på riktigt:) hoppas vi får lika kul den här sommaren som förra. jag ser jättemycket fram emot 7 maj. hoppas du hittar fina skor och sjal nu bara. pusspusspusspuss!!!11

2009-04-28 @ 13:17:40
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: C

Stanna kvaaaaar! )':

2009-04-28 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0