Multitasking

Jag hann bli orolig att Jenny och Nicke inte tyckte om ågra av bilderna som jag tog på deras barn men igår fick jag en beställning på MASSOR av bilder som ska redigeras innan jul. Och jul är det förresten om en vecka?! Hur kan det ha gått såhär fort när det känns som att det var sommar igår? Samtidigt känns det som att tiden inte kan gå långsammare på jobbet på Sparis. I helgen jobbade jag på Ålandstidningen och fotograferade.. mest lucior skulle jag säga. Det var en ovanligt lugn helg ändå, vilket också var skönt eftersom inte motivationen var på top. Det är mycket tankar som snurrar runt runt runt i mitt huvud som gör det svårt att fokusera imellanåt.

Nu ska jag sätta igång med de där bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0