Finbesök

Igår var Mia, Herman och Kjell(mina fotolärare från Uppsala) hit till Ålandstidningen och hälsade på. De kom direkt från eckerölinjen vid 14-tiden och jag fick möta dem utanför Sittkoffs. Det var första gången som Mia drack en mellanöl kl 10 på morgonen sa hon och Herman körde mot enkelriktat på Norragatan. De blev bjudna på fastlagsbulle och kaffe här på redaktionen och fick varsitt ex av Daniels bok, När vågorna vaknar, med sig hem. Den boken hade jag tänkt ge till Mia i vår när jag går ut, men nu får jag alltså hitta på något annat. Vi gick en liten stund i vår lilla stad innan jag måste åka hem med pappa och de åkte till båten.

Kommentarer
Postat av: AÖ

Najs!

Jag har för mig att mina lärare också sade att de skulle titta förbi, när jag hade praktik i ettan, men nej, de gjorde de inte.

2009-02-25 @ 12:07:56
Postat av: Hanna

Haha, ja jäklar det var finbesök!

Och Herman verkar verkligen vara sig lik ;)

2009-02-25 @ 18:25:29
URL: http://lushoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0