Long time no sea


Läs min rubrik och förundras över hur fyndig jag är..

Sportlovet har förflutit i vanlig ordning, jag har inte gjort något sportigt på hela veckan. Precis som jag visste att det skulle bli alltså. Om läsning räknas till sport så har jag dock varit duktig för jag läste ut min bok The Kite Runner igår och började på Digital Fortress.

Den här helgen så hoppar jag in på Sparis eftersom de behövde folk. Jag var lite nervös över att sitta i kassan när det var så länge sen jag var där och jobbade sist, men oj vad allt kom tillbaka fort och nu minns jag allting igen. Idag var en Calle Schulman lookalike in och handlade av mig. I morgon jobbar jag 11-16 och sen ska jag på födelsedagskalas till Cornelia.

På måndag måste jag komma ihåg att springa in med 10€ till Marstad så att vi står med i bostadskön i fortsättningen och samtidigt passa på att säga tack för ingenting. På tisdag kommer Mia, Herman och Kjell och hälsar på till Ålandstidningen tror jag. Det ska bli kul, kanske måste ringa Mia och höra att de faktiskt kommer..

Hoppas Cicci är nöjd över den här lilla halvhjärtade uppdateringen. Jag saknar henne, min träningskompis, och kompis också för den delen. Jag kommer bli tjockis nu när vi inte kan träna tillsammans och jag liksom inte kommer mig iväg utan någon som drar i mig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

men hallåå, jag har dragit i dig - utan resultat:P

2009-02-22 @ 11:27:32
Postat av: Cicci

Wihohoho, abstinensen är stillad! Och jag saknar dig också, när kommer du till UA? Jag har också blivit tjockis, farligtmed lov när man bara går hemma och har fri tillgång till onyttigheter... Meeen jag har tränat sex gånger den här veckan (=DUKTIG!) så det kaaaanske bränns bort lite. Och förresten så SKALL du uppdatera, för du har trogna läsare och sådär. Min blogg är ju ett projektarbete liksom. Det är skola, och har dessutom typ inga läsare. Puss och hej!

2009-02-22 @ 23:29:48
URL: http://osu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0