Coming to an end

Jullovet börjar lida mot sitt slut. Två och en halv vecka har gått fort och jag har inte gjort en enda av de sakerna som jag planerade i förväg, i stort sett. Jag har varit vaken sent och sovit länge, ätit massa strunt och sett en massa strunt på TV. Jag har inte hunnit med den planerade visiten på Ålandstidningen idag eftersom jag har gått och blivit sjuk, inte heller har jag hälsat på mina hästar som är ute på foder. Jag har inte varit duktig och gjort de där sidorna i engelska boken som jag tänkte.. Och jag har bara hunnit börja med den där argumenterande religionsuppgiften som ska vara inmailad i morgon. Så himla typiskt mig, jag väntar med allting tills det brinner i knutarna. Hoppas att Toffe och jag får en lägenhet snart, vi har ställt oss på kö.. För jag tror att det är något med det här huset som jag bott i, i hela mitt liv, som gör att man sover länge, är vaken sent, tittar mycket på tv och aldrig gör de där skolarbeten som man borde.

Men nu får vi se om det blir någon skola för mig på torsdag och fredag, annars får jag ju några dagar extra jullov på mig att skärpa mig lite.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch, jag har haft det likadant, har knappt tränat något detta llovet trots att det kändes som om jag skulle ta i ordentligt. Dessutom så borde jag lämna in en sak i historian på torsdag som jag ännu inte tagiet en titt på. pinsamt!

Hoppas ni får en lägenhet!

Och när du kommer tillbaka till Uppsala får du komma över på lite fika :)

2009-01-06 @ 19:40:45
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0