Ett tecken på liv


Bilden är från nyårsafton då jag och Toffe åt romantisk middag. Resten av bilderna kommer jag ladda upp någon gång nästa vecka.

Jag är snuvig som aldrig förr. Kan faktiskt inte minnas senast jag var såhär förkyld, så tyck synd om mig. Jag har en jävla snuva men inte så farligt ont i halsen. Mest ledsen är jag för att jag inte känner någon smak av det jag äter och jag sover dåligt på nätterna, eller okej inatt sov jag bra men vaknade tidigt och åt frukost med både pappa och Toffe när de skulle på jobb. Nu har jag precis varit och hälsat på till Ålandstidningen, så nu behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag inte gjort det det här jullovet. Jag gav dem ett vernissagekort till utställningen som min klass ska ha på Clarion Hotel Gillet i Uppsala och ingen av dem kunde komma, men det var ivarjefall kul att ge dem ett kort.

Nu måste jag smörja näsan och sen ska jag vila, det är viktigt när man är såhär förkyld som stackars jag..

Kommentarer
Postat av: mad

HAHAHHAHAH är rädd för? hahaha åh vad kul. nej jag är verkligen inte rädd för honom. men det är så mycket med honom så jag skulle behöva ta det irl någon gång istället för att du verkligen ska bli insatt. men vi kan ju säga såhär: varje gång man jobbar samtidit/på samma ställe som honom så står han alltid bakom en och tar bilder ur exakt samma vinkel (ehh not good) och så tror han att han är så jäkla duktig och så blir bilden skitful i tidningen sen ändå. och sist jag jobbade "med" honom så påstod han att vi skulle vara rivaler och bråkar och så försökte han sno min bildidé som jag hade byggt upp kulisser till. jag var tvungen att säga åt honom "ALLTSÅ nu vill jag först ta mina bilder för jag har faktiskt byggt upp allt det här för att ta en bild och då vill jag inte att du kommer och snor åt dig min kund och min kuliss.."



alltså ida, jag kan inte förklara såhär. du får fråga när vi ses någon gång istället ska du få höra. nu låter allt bara fånigt! haha puss

2009-01-07 @ 18:52:13
URL: http://www.mad.ax
Postat av: Ann

ååh. när är vernissagen? vem får komma egentligen? ;D

(A)

2009-01-07 @ 19:23:34
Postat av: emma

vilken söt bild på er :D:D roligt att toffe ringde och fråga fredde om vi ville äta middag med er på nyår, synd att jag skulle bort. gulligt att dom bryr sig så mycket haha (spelar ingen roll om du sa att han skulle ringa till fredde, det var gulligt ändå)!

2009-01-08 @ 11:45:49
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: emma

och den här vekan, ända till sön jobbar jag till två alla dagar utom lör då jobbar jag 17-19 också :)

2009-01-08 @ 11:46:39
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0