Halvklart och oklart

Vecka 13-14 Nu är det äntligen klart att jag har två veckors praktik hos Elisabeth Ohlson Wallin. Jag fick nämligen tag på henne igår efter en stunds ringande, ringande tillbaka och smsande och de två sista veckorna under praktiken ska jag alltså vara hos Elisabeth. Lite tråkigt är det att jag inte fick någon vecka till men hon förklarade att hon ville göra det bästa av min tid där så att jag verkligen skulle få ut något av den och då är det bäst med två veckor eftersom hon jobbar med ett så oredigt schema. Fair enough tycker jag och ser verkligen fram emot att träffa henne, hon var väldigt rolig i telefonen ivarjefall.

Eva Jakobsson är en fotograf här i Uppsala som ska höra av sig när hon får något jobb som jag kan följa med henne ut på och i nästa vecka, medan jag väntar på att hon ska höra av sig så ska jag vara i skolan och hålla på med några egna projekt. Det ska faktiskt bli rätt kul, jag har redan några idéer om vad jag ska hitta på. Vad jag ska göra efter nästa vecka vet jag inte riktigt säkert, men det dyker nog upp något!

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska stanna kvar i Uppsala över helgen. Det skulle vara skönt att slippa stressa för att passa bussar osv.. Jag skulle kunna ägna helgen åt att träna, ta det lugnt och äta upp all mat som jag köpte när jag gick hungrig och handlade till ICA. Min frys och kyl är full med ätbart som måste ätas upp snart. Om det blir hemresa eller ej får jag se lite senare.

Nu är planen att äta middag och sen kämpa hela kvällen med den här dumma religionsuppgiften som ska vara inlämnad i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jodå det satt fint :D

2009-01-29 @ 21:04:00
Postat av: Jenny

coola bilder hondär elisabeth hade, de där blir nog bra de ! :) Kristoffer hälsar ;D

2009-01-29 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0