Kom änglar

Idag har jag blivit en äkta Friskis & Svettisare. Cicci och jag gymade i över en timme, vi följde ett grundprogram och Cicci var snäll och visade mig hur maskinerna fungerade. Vi höll på och kämpade i över 1 tim(tror jag?) innan jag promenixade ner på stan, bytte Luddes spel som han fick dubletter av i julklapp och sedan mötte jag Ronja och vi gick hem till mig. Jag åt middag och sen drack vi världens godaste smoothie. Ronja ska sova här inatt. Vi ser på Lars Winnerbäck på tv, han sjöng Kom Änglar tidigare och därav rubriken.

I morgon är det vernissage på Clarion Hotel Gillet, Kattis kommer och Ann och kanske Adam. Efteråt ska vi fika tillsammans och det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hähä, kanske träningsvärken kommer imorgon! Det var roligt att gymma med dig Fridus, vi får bli gymbiffskompanjoner du & jag.

2009-01-14 @ 23:28:05
URL: http://osu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0