Några bilder från lovet


Såhär såg mitt rum ut den 21 december.
Till mitt försvar kan jag säga att jag hade flera stora väskor med mig hem från Uppsala och dessutom skulle jag ut samma kväll och var tvungen att hitta mina kläder som fanns i någon väska.. Sedan behövde jag ha min sminkväska.. Och ni kan se resultatet ovan. Det värsta var väl att det inte tog speciellt lång tid från att mitt, ja ivarjefall ganska så välstädade rum, såg ut såhär, som en knarkarkvart, ett bombnedslag.. Kalla det vad du vill.


Den enda bilden jag lyckades ta i lördags när jag och Ludde hälsade på Flamine och Nelly. På bilden ovan har Ludde precis gett Flamine en morot. Hästen i bakgrunden heter Corrida och tjejen heter Pernilla.


Hemma hos Fammo så bestämde Ludde sig för att han skulle hjälpa till och torka golvet.

Nu har jag delat av mig tre stycken bilder med ej så anmärkningsvärt hög kvalitet när det gäller skärpa eller komposition men ack, när det gäller motiven, modellen. Ludde alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0