Äntligen helg

Fredag och helg. Men inte blir det någon vila för det.. I morgon ska jag jobba på Sparis mellan 11 och 17, där jag för övrigt ska jobba i sommar också är det bestämt. Nästa helg ska jag jobba på Ålandstidningen, det känns kul. Jag är nog inne i en svacka nu, jag blir aldrig nöjd med mina bilder men någongång måste väl den gå över hoppas jag. Och jag hoppas att den gör det snart. Jag har höga krav på mig själv och vissa dagar vill jag bara gråta för att det går så dåligt. Nu ska jag byta om till myskläder och fortsätta läsa min bok, Digital Fortress.

Kommentarer
Postat av: mad

jag känner igen mig själv i din blogg också, till exempel i det här inlägget. jag vet inte om jag kanske har berättat förut om när jag körde hem en söndagkväll efter en RIKTIGT dålig helg och stortjöt till olas "feelgood". hahaha så jävla komiskt i efterhand. då hade nog jag en liten svacka. det roliga var att på måndagen efter den helgen öste daniel beröm över mig. ibland blir jag inte klok på varken mig själv eller den karln.

2009-03-06 @ 17:26:39
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0