Gud finns!

..och han är på min sida!

Jag hade just tänkt skriva ett detaljerat inlägg om min dag hittills, men det blev för långt tyckte jag så jag ger er den förkortade versionen:

Nej, jag ångrade mig. Istället an jag säga såhär: Ställ för helvete upp på en liten bild och svara på en liten fråga om schlager om någon reporter frågar dig! Jag förstår inte vad som är så farligt med det. Ha lite självdistans och ta inte dig själv eller livet på för stort allvar, vill jag säga till alla som sade nej till mig och Johanna när vi irrade runt på både Folkhälsan och SOS på Yrkes och jagade folk till "Vimmel" till lördagens tidning.

Jag kom just hem från Husö biologiska station, höll även på att dö där på kuppen. Huvudvärk huvudvärk huvudvärk. Men jag räddades av en kopp kaffe och att en tjej från Ålandsresor ringde och sade att jag vunnit en kryssning med Birka Paradise. Tack för det tyckte jag, det var jag värd efter den här dagen. Därav anledningen till rubriken.

Och om du tycker att detta inlägg är aningen osammanhängande så kan jag inte göra annat än att hålla med.

Kommentarer
Postat av: evari

Kul med Paradise.

Tur att du inte träffade mig på jakt efter vimmel offer, hatar ju att vara med på bild oavsett om det ska vara med i tidningen eller inte. Men det vet du ju redan och jag har ju faktiskt ställt upp en gång...

2009-03-13 @ 19:38:35
Postat av: emma

varifrån hade du vunnit kryssningen? kan det vara det som vi lotta ut på köpmannamässan? vad glad jag blir att du vann isåfall :D det var massor som hade tävlat! hoppas den här dagen blir bättre gumman :)

2009-03-14 @ 07:19:59
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0