Här kommer jag!

Idag har jag sovit, sovit, sovit och sovit. Mår mycket bättre idag jämfört med igår men känner mig inte helt återställd. I morgon räknar jag med att vara på banan igen för nu har jag bokat båtresa. Jag far med Eckerölinjen och 13:30-turen, borde vara framme i Uppsala lite innan 16. Det är ganska lagom tror jag. Kl 19:00 ska jag till skolan på "pressfotografins barndom" och får förhoppningsvis träffa Cicci, det ska bli jättekul. Natten mellan torsdag och fredag så sover jag i Uppsala och på fredagkväll kör jag till min kusin i Kungsängen. På tal om det så måste jag komma ihåg att låna pappas GPS..

Inatt ska jag sova hos Toffe och innan jag far dit så måste jag packa, tanka bilen och fara in till Ålandstidningen en sväng för att säga hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0