Jag mot världen

Fyfan, den här dagen.. Den är nog den värsta på länge! Och den började redan igårkväll med att jag körde i diket på Vargsundavägen när jag var på väg hem. Jag körde mit på vägen i en högerkurva, fick möte, blev nervös och körde ner i diket. Det visade sig att det var Andreas som satt i den mötande bilen så han backade tillbaka, undrade vad jag höll på med och hjälpte till att dra upp mig ur diket. Han hade dåliga däck på sin bil så det tog ett tag innan jag var uppe igen. Toffe undrade vart jag tog vägen(han körde före mig) och kom också och hjälpte till. Ca 1 min efter att jag tackat Andreas för hjälpen,sagt hejdå och styrt kosan hemåt så kör Toffe också ner i diket. Så jag fick hämta pappas bil och så hjälptes vi åt att dra upp bilen.

Så kör för fan försiktigt, för det gör vi!

Nåja, som om det inte var nog med att köra i diket så fick jag strömtorsk i morse när jag och pryorna var tll KHS och gjorde ett reportage. Min gamla klassföreståndare, Ringa-Mari kom och gav mig ström så vi kom till slut iväg till tidningsredaktionen.

Sedan har dagen förflutit kantad av förgäves sökande efter lastbilar i diken och stress och mer stress.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Fridus, upp med hakan!



Ibland kanske man borde vara glad över att man inte har körkort alltså... Hur är det med dig, förutom stressen? Jag saknar dig! Skall du inte komma förbi Uppsala snaaart?



Fiskögebilden är snygg tycker jag.



Puss hej!

2009-03-11 @ 13:16:31
URL: http://osu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0