Reflekterande reflektiska reflektioner

Nästa vecka på onsdag är sista dagen av min praktik här på ÅT. Tills dess så ska jag bränna alla mina orginal på dvd-skivor och jag håller redan nu på att rensa bland alla orginal. Bilder med folk som blundar är ganska värdelösa att spara på. Hursomhelst så väckte bilderna några veckor gamla minnen, t.ex. hur mycket jag såg fram emot praktiken på tidningen, hur höga mina förväntningar var och hur dåliga alla mina bilder blev i början. Hur mycket ångest jag kände för att jag inte hade några bildidéer till presskonferenser, hur jag sen kom på någon bildidé men sen inte förstod mig på kameran så bilden blev dålig ändå. Hur mycket skitjobb Daniel gav mig och hur mycket kritik han gav mig för vissa bilder som jag redan visste var dåliga.

Nu på senaste tiden har det börjat gå bättre, jag har tagit bilder som jag faktiskt kan stå för och u är det snart slut på praktiken här. Men man ska sluta på topp har jag hört, så det är väl det jag gör.

Kommentarer
Postat av: emma

jag får väl se till att det passar ;) nejmen, det blir bra det, vi säger måndagkväll. vad ska du göra i helgen då?

2009-03-12 @ 17:44:14
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0