Lazy eye


Det är sommar utanför mitt fönster ikväll. Sommarkväll. Och jag har bara legat inne i sängen och sovit eller suttit här framför datorn. Jag sov dåligt inatt. I morgon ska jag nog ta på mig mina inlines och fara ut en sväng. Denna vecka är inte lika fullspäckad som de två föregående, tackochlov. I morgon har jag CAE test, speaking/listening tror jag. Alla de andra delarna har gått över förväntan så jag hoppas att även detta gör det. Det är 23 dagar till studenten läste jag på Hannas blogg idag. 23 dagar är inte så mycket men just nu känns det som att det är för många dagar. Undrar om jag kommer sakna Uppsala? Kommer jag att komma tillbaka i framtiden? Kommer jag få jobba som fotograf? Eller kommer jag att sitta i kassan på Sparhallen hela livet? Nej, där gick gränsen för filosoferandet. Någon måtta får det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0