Livet rullar på..

Idag skulle jag ha varit och fotograferat några barn, men de har blivit sjuka så jag ska förhoppningsvis dit i morgon istället. Det ska bli jättekul, tänkte ta med mig lite rekvisita som vi kanske kan använda. Någon blomma, tänkte jag, och så min fårskinnsfäll..

Mailade Anna Purtsi, som som nyligen öppnat en ny studio vid Ålandsplan, och frågade om hon är i behov av en assistent och hon sa att hon säkert behöver ha lite hjälp i framtiden. Alla småjobb är välkomna, bara jag får göra det jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ballonger kan bli fint. Hoppas Nelle blir frisk till i morgon

2009-11-09 @ 16:44:20
Postat av: Birgitta

Men det låter ju jätte bra om du får möjlighet att hoppa in hjälpa i Annas studio! Jag håller tummarna... :)

2009-11-09 @ 18:27:12
URL: http://www.franskapastiller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0