We'll fastforward to a few years later and no one knows except the both of us

Tänk om jag hade vetat vad jag vet nu. Tänk om jag hade vetat den 19 maj 2009 kl 22:26:02, för sex månader sen, att Sara inte skulle vara förlovad längre, att vi allihopa skulle bli singlar inom loppet av bara några månader, att Lotsgatan bara skulle vara mitt hem i drygt två månader..

Det känns som att jag precis har kommit till insikt med att livet inte är någon saga. Inga fairytale-endings. Bara slut som är mindre dåliga. Och jag känner mig nöjd med det ändå..

Kommentarer
Postat av: em

ja fifan, så är det allt för ofta.

2009-11-24 @ 20:08:25
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: mamman

Du vet vad jag sagt, det finns nån där ute i världen

som bara vänta på fantastiska dig...

2009-11-26 @ 12:28:17
Postat av: Johanna

Jag håller med din mamma Ida!=)

2009-11-26 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0