Sjukskriven


Igår var jag på jobb för jag var frisk, trodde jag, men på kvällen så fick jag feber igen så idag har jag ringt till Medimar och blivit sjukskriven torsdag - fredag. Nu sitter jag på min fårskinnsfäll under en filt, stickar den andra vanten, ser på nyhetsmorgon och myser.

Jo, den där vantjäveln förresten.. Jag är precis klar med den andra och märkte precis att jag har stickat två st höger-vantar. Jävlaskitockså. Men min lösning på problemet är att sticka två st vänster-vantar också så har jag ett par att ge bort.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tackar inte nej till ett par vantar ;)

2009-10-01 @ 14:52:42
Postat av: mamman

inte svära i datorn...

hoppas att du känner dig bättre ..

ses i morgon på köttbullar o mos...

2009-10-01 @ 18:08:21
Postat av: em

jag tackar inte nej heller ;)



hoppas du blir frisk snart nu då! hur var det på buggen?:)

2009-10-01 @ 21:00:34
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0