Uppe med tuppen


Igår jobbade jag för ÅT några timmar. Fotograferade handboll, Thomas DiLeva och Innebandy och när jag gick från redaktionen vid 20-tiden så var jag helt utmattad och hade feber IGEN, så en halvtimme senare bestämde jag mig för att sova. Och jag har sovit som en stock, ända till för en timme sedan, 07:13 vaknade jag och var klarvaken, det har nog aldrig hänt tidigare i mitt 20-åriga liv. Så nu sitter jag här i mitt lilla krypin på Örtvägen och inte en själ är vaken, förutom jag. Vad gör man egentligen den här tiden om man inte jobbar? Går i kyrka? Bakar?

Jag stängde av mobilen igår för at jag skulle få sova ordentligt. Den gick varm hela dagen och kvällen igår så det visade sig vara ett smart drag. Kanske jag skulle ta och ringa upp alla de som hörde av sig?

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad skönt för dig att få vila. Du behövde säkert det! Såg fotot av Dileva i tidningen.... Det var jättefint! Kramisar :)

2009-09-28 @ 14:07:15
URL: http://www.franskapastiller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0