Småfull, men glad.

Idag frågade Chefen mig om jag ville ha jobb i ett år som fotograf för Ålandstidningen. Jag ångrar mig lite såhär i efterhand att jag inte kunde behålla mitt pokerface och fråga kallt hur mycket han betalar. Istället sa jag "JOOOO!" så fort han avslutat meningen(eller kanske innan han avslutat till och med). Sedan skuttade jag upp för två trappor till redaktionen och berättade för Jonas, Fredrik och Anna.

Jag kom just hem, har varit på afterwork öl med Viktor till ÅSS. Inser nu, såhär i efterhand, att antibiotika och alkohol nog inte är en så lyckad kombination trots allt.. En lonken och en cider.. och jag fyllestädar samtidigt som jag fuldansar och skriker till The Poets of Fall - War.

Jag kommer sakna de här kvällarna. Med afterworks, spontan fylla och ångest.

En annan rolig sak som jag kan berätta är att jag ådragit mig den värsta bonnbrännan för i sommar. Inte för att det varit jävligt soligt och fint idag, utan för att jag fotograferat en traktor med ett släp med uv-ljus i...

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till jobbet!!

2010-08-11 @ 17:56:05
Postat av: mad

wow, grattis till jobbet :D

2010-08-14 @ 19:46:24
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0