Måndag 21:16

Du heter:
Ida Kristina Jansson
Smeknamn:
Jansson, TJ(fråga inte).
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag kan sörja till vilken låt som helst, nuförtiden. Jag har blivit jävligt blödig, ibland räcker det med att jag ser Uppsala skylten: "Välkommen hit, välkommen hem".
Beroende av:
Rutiner. Jag blir deppig om jag inte har rutiner.
Vad tror folk om dig?
Att jag oftast är glad, försöker göra andra glada och förgylla deras dag en aning.
Stämmer det?
Oftast. Förutom när jag är hungrig och trött. Det bästa jag vet är att göra andra glada. Men ibland går det till överstyr när jag inte kan göra mig själv glad.
Vad får du oftast komplimanger för?
Jadu, antar att jag inte kan nämna betyget som Sean Banan gav min rumpa. Det var ju bara halvdant. Så jag måste nog säga för mina prestationer på jobbet.
Hur imponerar man på dig?
Man bjuder på sig själv. Hatar när folk anser sig bättre än andra pga t ex bättre jobb. Jag hoppas verkligen inte att jag är sån.
Brukar du skratta för dig själv?
Det händer. Idag har det hänt både en och två ggr när jag fått flashbacks från helgen.
Vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"Kan va. D va inte riktigt meningen:/ nu ska ja laga mat o fixa ska vi höras i morrn nått då?"
Var bor du?
Örtvägen. Ibland, men alldeles för sällan, ute i min stuga i lemland.
Trivs du där?
Ja, det duger.
Har du haft sex idag:
Nejjö.
Hur svarar du i mobilen:
"Koockoooo!"
Vem ringde du senast?:
Susanna Hagman
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Det var Chefen. Vi pratade om helgen och mina minnesglimtar och att alla kameror var huller om buller på jobbet.
Antal timmar sömn inatt:
Sju, tror jag.
Sov du ensam:
Jo.
Brukar du komma i tid:
Ja, jag hatar att vara sen.
Hur känner du dig nu:
Mätt.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och vitt, tror jag.
Vad tycker du om fötter:
Det beror på vems fötter vi pratar om.
Vad saknar du:
Sommaren.
Hade du en bra kväll igår:
Ja, jag åt på Bryggan med Hansi och sen hämtade jag min bil från Lotsgatan innan jag somnade som den utslagna hjälte jag var.
Favorit dryck på morgonen:
Kaffe och ålandstidningen. Mm-mm-mmm!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Beror på när jag ska stiga upp. Senast kl 00:00 om jag stiger upp kl 07:00
Är du blyg?:
Oftast inte.
Sysslar du med någon idrott:
Jag brukar fotografera idrott ibland, räknas det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jo, annars går man förbi en gång till bara.
Har du spytt offentligt:
Det kan ha hänt någon gång för många år sedan. Men nu för tiden har jag vett att dra mig undan om jag ska spy.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Supa, knulla och slåss. Såklart.
Är du nöjd med ditt liv:
Ja, jag är det nu. Trivs som fisken.
Är du bortskämd:
Jag är väl det. Men jag tycker inte att jag är oförmögen på något sätt att ta hand om mig själv för det. Tror inte att allt kommer serverat på slverfat bara för att jag ber om det.
Vad gör du i morgon:
Planen är att träna innan jag börjar jobba kl 13.
Vad är det värsta du vet?:
Skitsnack och, som jag nämnde tidigare, människor som tror att de är bättre än andra.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det är det som är så fint med att vara såhär gammal som jag är. Man vet var man har alla vänner. Och jo, jag har många fina, äkta vänner.
Vad är det finaste du fått?
En bra uppväxt. En mamma och pappa som gör allt för mig, underbara storebröder, fina vänner och ett jobb som jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0