Tipiskt, said Pooh.

Har åkt på en förkylning. Huvudet bultar, värker och väger 100 kg. Minst. Ögonlocken bränns och näsan ömsom rinner omsöm är täppt. Det var längesen jag var förkyld, eller ja.. I Augusti om jag minns rätt. Men sedan dess har jag varit konstigt illamående lite nu och då, vilket kan bero på jobbet.. Hursomhelst så kändes det inte kul att sjukanmäla sig idag, nästsista dagen på Sparis. Men vad ska jag göra när jag verkligen inte kan jobba som jag känner mig nu?

Är det inte också jä-ävligt typiskt att grannarna under mig håller på och renoverar. Det borras och bultas och skramlas så mina glas skakar i köksskåpen redan kl 07.30 på morgonen.

Nu ska jag skriva en lista på saker jag behöver till min pappa som han ska handla och komma hit med senare idag. Lite sysselsättning måste han nog ha nu när han är lite arbetslös. Min pappa.


Kommentarer
Postat av: AÖ

hej! jag vill komma och se hur du bor. men jag har helt glömt var du bor? troligen i närheten av mitt jobb, så jag tänkte att det skulle man ju måsta göra när man är i närheten.

KRYA PÅ DIG!

2010-02-17 @ 13:56:41
URL: http://destrozar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0