Whatching Brolle in a lyktstolpe

Än en gång kan jag inte komma på ett bättre jobb än det jag har. Brolle, vilken kille! Jag och Mona träffade honom i förrgår på Savoy innan spelningen på Rockoff. Vilket härligt gäng han hade med sig och vilken skön kille. Jag önskar att alla ålänningar(eller ja, alla MÄNNISKOR överhuvudtaget) var som Brolle och klättrade i lyktstolpar bara för att fotografen ska få en bra bild. Och bilden.. Den blev så himla konstig så jag älskar den mer och mer för varje gång jag ser den. Tror att jag ska framkalla den och hänga upp i taket ovanför sängen, så jag kan se den varje kväll och somna med ett leende på läpparna.

Hoffmaestro & Chraa
- bilden, har jag fått så mycket beröm för så jag blev alldeles rörd. Chefen tyckte den var bättre än konkurrenternas, Fredrik tyckte också den var bra och Johannas pojkvän hade också berömt den väldigt mycket inför Johanna, som i sin tur berömde mig. Så jag torkar en liten glädjetår, klappar mig själv på huvudet och skuttar vidare!

Kommentarer
Postat av: mamman

..tycker att bild 28 av Brolle är finast, sen finns det ju andra som är finare med andra objekt..

2010-07-31 @ 20:39:25
Postat av: Emelie

Hej! Låter grymt att få ha träffat Brolle. Jag önskar också att alla människor var som han. Jag är ett stort Brolle-fan och undrar var man kan se bilderna du skrev om, speciellt den lyktstopls-bilden. Den låter grym! Tror att jag postade artikeln där du tagit bilden på min blogg www.metrobloggen.se/brollefanet. Är det du som har tagit bilden när Brolle har jeansshorts o jeansskjorta o solglasögon och är såå snygg?? :D Släng gärna iväg ett mail till [email protected] eller kommentera bloggen www.metrobloggen.se/brollefanet, skulle bli såå glad över att få se bilderna. Kan man ev köpa dom? :) Vet du även om man kan få tag i hela artikeln om Brolle http://www.alandstidningen.ax/article.con?id=23232&iPage=1 även om man inte bor på Åland? :D MVH /Emelie :)

2010-08-01 @ 14:18:59
URL: http://www.metrobloggen.se/brollefanet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0