Hatade sommarsoffan redan innan jag tagit bilden

Ålandstidningen har en reportageserie som heter Sommarsoffan. Varje sommar intervjuas och fotograferas en person i Sommarsoffan och i år är det inte annorlunda. Ribban sattes då Jacob Saurén tog den första Sommarsoffe-bilden för i sommar - en brandman i soffan, under en båge av vattenstrålar, med brandbilar i bakgrunden. Och i förra veckan var det min tur.. För att göra en lång historia kort så slutade det med att jag lånade en stor grön Toyota-skåpbil av min storebror på Öhmans Bil eftersom Paddan(Ålandstidningens lilla skåpbil) var upptagen hela den dagen som bilden måste tas. Ett jävla sjå var det att komma ut till Öhmans Bil, tanka rätt(diesel) och dessutom lyfta in soffan(som för övrigt är den mest otympliga sandfärgade möbel jag någonsin lyft) i bilen. Till slut kunde jag hämta upp min modell i mitt nya vrålåk(stor grön Toyota med svängradie som en bussjävel) och bege mig ut till Kastelholms golfbana. Väl där löpte allt som smort eftersom jag hade en stark kille med mig och en annan stark kille raggade vi upp på golfbanan.

Hatade sommarsoffan redan innan jag hade tagit bilden. Och en stor jävla guldstjärnejävel är jag värd, men har jag fått någon?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få en guldstjärna av mig, bilden var oerhört fin :D Det var alltså värt allt slit :p

2010-06-29 @ 19:09:45
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0