Hjärnblödning, stroke och amputering

Jag är sjukskriven över helgen. Typiskt att jag blir sjuk just den här helgen då det är min jobb-helg. Tur att Susanna gärna hoppar in istället för mig. Halsprovet visade negativt när det gäller streptokocker, har hursomhelst jätteont i halsen och har börjat hosta. Tycker det är jobbigt med sjukanmälningar och sjukskrivning. Hur vet man egentligen att man är för sjuk för att jobba? Jag menar - pina sig kan man ju nästan alltid. Jag har alltid dåligt samvete, hur sjuk jag än är, för att jag inte kan vara på jobb. Inte ens vid hjärnblödning, stroke och ett amputerat ben känns det okej. Eller, kanske gränsen går just där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0