Nu var det dags igen..

..det var ett bra tag sedan jag sist fick beröm för mitt jobb. Om jag inte minns fel så var det senast då jag fotograferade två stycken Vikingar i Kvarnbo i Saltvik.

-Du har fått en massa beröm på sistone från olika håll, berättade Frippe för mig igår.
-Jag? Av vem?
-Många. Lampi.. JP.. bland annat.
-Jasså? Det har jag minsann inte hört något om.
-Nä, såklart. Det här är ju Åland, alla vet utom den som det berör.

Så därför vill jag säga tack till den det berör. För berömmet alltså.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vet nog att jag framförde beröm från Cica på en BB bild för inte såå länge sedan ;)

Kul att du fått beröm men det hade ju varit ännu roligare om de kommit direkt till dig.

2010-03-08 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0