Yaaaaaawn..

Jag är så sömnig och sliten idag så jag förstår inte hur jag ska orka igenom hela dagen. Sitter i skrivande stund på Ålandstidningens redaktion, om en kvart ska jag iväg och fotografera vinnaren i OS-tipset och efter det blir det ganska lugnt, vilket är skönt just eftersom jag är så trött. Samtidigt så kanske jag är så sömnig för att det inte har varit så mycket jobb idag. För övrigt så är jag nöjd med dagen och med mig själv, den gamla Idan skulle nog inte ha hittat ork eller motivation att stiga upp och fara på jobb i morse om hon hade haft ett annat jobb..

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg! :)

2010-03-04 @ 17:57:54
URL: http://liinahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0