Fotoknas

Det slog mig, häromdagen, hur glad jag är över att få jobba med Ålands bästa fotografer! Det finns inget bättre än att ha någon att bolla idéer med och ställa sina frågor till när det är något man undrar.

En av dem är Daniel Eriksson som förmodligen inte bara är Ålands bästa fotograf utan också Ålands största ego. Tur att egot har ett stort hjärta! Jag brukar kika i hans dagbok lite nu och då och tänka att jag en dag ska bli lika duktig som honom. Det är inte nog med att han jobbar på Ålandstidningen där han också är fotochef, han driver även sitt eget företag och fotograferar för bl.a. Ålandsbanken, Eckerölinjen, Paf och Vikingline.. DESSUTOM så fotograferar han mycket på sin fritid. Fattar inte hur karln orkar ibland, men hatten av för honom! Han har lärt mig mycket och jag hoppas att jag får lära mig ännu mer i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0