Saker jag kan vara glad över:

  • Att jag har ett jobb som jag älskar
  • Att jag snart ska flytta till Nygatan
  • Att jag har en vän som säger "godnatt min apelsinjuice" till mig
  • Att det är torsdag i morgon och det betyder att jag jobbar med Chefen
  • Att jag ska på middag till mamma i morgon efter jobbet
  • Att jag kommer få kramas med både Ludde och Cornelia om ca 20 tim
  • Att min storebror Lukas är hemma från Norge och att hans Anna snart också kommer, borde träffa dem varje dag för att ta vara på dagarna de är hemma
  • Att det snart är helg, då ska jag mysa med min ädla springare och fara på julfest med mina älskade arbetskamrater

Annars då? Jo, satan och jävlar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

e jag din ädla springare eller ? ;) tänkte bara att du inte glömmer bort att nämna mig i ditt "att vara glad över" inlägg :)

2010-11-19 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0