Full fart framåt

I måndags frågade Daniel mig om jag kunde ta alla bilder till vår fotbollsbilaga som kommer ut om några veckor. Eller, frågade.. Det var mer en order än en fråga. Efter att jag hade lipat en stund över att jag blev tillfrågad i tredje hand och att jag från början inte ens fick vara med på mötet om bilagan så sa jag okej. Eller, som jag sa tidigare så var det ju en order så jag sa väl kanske, jaha. Och så var det med den saken och så fick det bli, som Allan Karlsson i Hundraåringen som steg ut genom fönstret och försvann, skulle ha sagt.

Så nu har jag några dagar framför mig, fullspäckade med fotbollskillar, redigering och fotografering och manipulering. Och så mitt vanliga jobb såklart. Typ.

Om jag överlever detta så ska jag ladda upp bilder ifrån Oslo. Idag jobbar jag i ca 11 tim och sen tror jag faktiskt att jag sover på Jullesoffan här på redaktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0