Sthlmsweekend

Ungefär såhär såg min helg i Stockholm ut:


Mitt hotell. Elite Plaza Hotel.


Fråga mig inte vad min tanke bakom den här bilden var. Men här är ivarjefall min säng. Mjuk var den och som en prinsessa sov jag i den.


Fint, litet badrum..


..Med badkar! Som jag badade i två gånger under helgen. Önskar att det hade varit tre..


Små söta flaskor med schampo, balsam och duschtvål. Värdelösa, men ändå.. Efter användning var jag elektrisk, hade ett skatbo och tre dreads i nacken.


En liten tv, ett skrivbord.


Makalös utsikt från mitt fönster!


Undrar hur jag tänkte här? Jag fotograferade trappan på väg ner till restaurangen men inte själva frukosten? Den hade varit värd att bli förevigad. Den och badkaret delar förstaplatsen i listan "Bäst med min Stockholmsweekend".


Jag åt sushi för första gången. Någonsin. Kan inte säga att jag blev så imponerad, men det är ju vackert att se på.


Plättar är lite mer av min melodi. Och grädde. Och sylt. Och en latte och min bok.


På söndagen sade jag hejdå Stockholm och åkte hem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur kom det sig att du for till stockholm? har du hälsat på nån, eller bara chillat? :)

2011-03-02 @ 09:31:10
Postat av: mamman

Trappan och du e finast

2011-03-02 @ 18:41:22
Postat av: elsa

jag har aldrig vågat smaka sushi...

vad smakar det? ;-)

2011-03-19 @ 20:56:03
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0