Vårkänslor

Nästa vecka är det valborg. Kan knappt tro att det är sant. Jag överlevde den här vintern också. Första maj ska jag stiga upp i ottan och dra ut till Vårdö för att fotografera vårfågeljakt. Det ska bli fint.
Snart fyller mina favoritkillar år. Ludwig blir sju år den tredje maj och jag har funderat ut en jättebra present. Hoppas han blir glad. Lilla Oliver blir ett år ungefär en månad senare, den femte juni. Vad han ska få i present vet jag inte riktigt ännu. Jag vill inte ge massor av leksaker, som jag vet att de båda får ändå. Jag vill ge något speciellt. Något värdefullt och fint som de kommer ihåg när de blir äldre. De senaste jularna och födelsedagarna har jag gett en upplevelse till Ludde. Vi har ätit glass i stan, gått på bio, sett på Sås & Kopp och någon gång har han sovit över hos mig i stan och fått våfflor till frukost. Oliver är lite för liten för det ännu, men snart.. Snart kan vi äta glass och gå på bio alla tre!

Dessutom är det snart morsdag också. Och det är alltid svårast. Vad vill man ha när man är mamma?

Kommentarer
Postat av: mamman

snälla barn..?

2012-04-28 @ 16:55:00
Postat av: Eva

Glass och bio funkar för den här mamman lika bra som det gör för hennes son ;)



Ska bli spännande den 3dje att se vad du hittat på.

2012-04-28 @ 18:46:40
Postat av: Jenny

Inget du behöver bekymra dig över, du är ju alltid jättebra på att komma på presenter!

2012-04-29 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0