Problem in paradise 1.0

Nu sitter jag här igen. Kikar på IKEA's hemsida efter snygga ramar och kollar deras mått så att jag vet hur stora utskrifterna på mina bilder ska vara. 25 x 38 cm är de fotografier som vi får skriva ut på profoto(?) för extrapris eftersom skolan ordnat det. Men tror du att det finns någon billig ram som har måtten 25 x 38 cm? Svar nej. Det här är lika hopplöst varje gång!

Gefoto's mått stämmer inte alls överens med måtten på de ramar som finns på IKEA. Man tycker att någon krutuppfinnare borde ha kommit på någon slags EU-standard för sånt här eftersom det finns det om det mesta annat oviktigt.

Någon där ute som har någon idé om hur man kan lösa detta allvarliga problem?

Annars är mitt sista hopp Crimson!

Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0