Alive

Har överlevt ännu en hård helg, med nöd och näppe. Dagen har spenderats i horisontellt läge framför säsong 3 av Desperate Houswives i sann bakis-anda sedan Toffe for hem med bussen till Eckerölinjen kl 13. Igår var vi på Öppet hus på GUC innan vi drog ner på stan och lite senare träffade vi Svensken(en kompis till mig och Toffe som bor på Åland) och hans bror. Vi åt på Shima, förfestade hos Svenskens bror och efter det drog vi på förfest nr två som var hos Helenas pojkvän. Trevligt var det och till slut så gick vi till William's. Där blev dock jag och Toffe inte långvariga, fråga mig inte varför, men mitt i allt så fick vi helt enkelt nog och gick hem, via Max på en nattburgare. Vi somnade bådatvå helt utslagna runt 2-tiden hemma hos mig.

Det var en riktigt rolig helg, trots att jag har ådragit mig diverse skador. På hemvägen så kissade jag nämligen lite för nära en taggig rosenbuske(toaletterna på Max fungerade inte) och vaknade upp med rivmärken på ena skinkan i morse. Dessutom vaknade jag upp med ett ömt öra. Jag tror nämligen att jag har sovit större delen av natten med det ihopvikt.

Det är ett såkallat busväder utanför mitt fönster så jag ska snart krypa ner i sängen under mitt täcke och njuta av att jag inte behöver vara utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0