Kl 01:28

Nu har jag spenderat åtskilliga timmar framför datorn och skrivit på religionsuppgiften som ska vara inne i morgon. Jag har suttit helt i min egen värld utan musik eller tvn på, för en gångs skull. Så när jag som bäst håller på och surfar efter vad Dalai Lama heter på riktigt(nej, inte Dalai Lama, det är bara en titel) eller något annat, ungefär lika intressant, så far jag med musen(utan att jag märker det) över en liten ruta med en bild på den där lilla kaninen som man kan beställa från jamba. Och när jag gör det så börjar kaninhelvetet att sjunga: "Du är så söt jag blir så glad" Och jag som suttit i flera timmar i total tystnad hoppar ca en meter upp i luften från stolen jag sitter på. Det var längesen jag blev så rädd.

Nu har jag fått en pixel i ögat också, det gör rätt ont för den har så vassa kanter. Nu ska jag spara allt som jag skrivit ordentligt, äta en macka eller några skorpor innan jag kryper ner i sängen och antagligen drömmer om katolicismens sju sakrament. Hallluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0