Janssons fylleblogg

Fester, jobb och fylla. Så har min sommar sett ut. Oftast inte i kombination. Snart ska jag gå i dvala. Om två veckor. Nästa helg är det personalfest och helgen efter det är det fotografmiddag. Sen är det dvala som gäller. Men oj, vad jag har tagit vara på den här sommaren. Tror jag. Rockoff-veckan är för mig vad 80-talet är för Ozzy Osbourne.. Bara minnesglimtar.

Idag är jag bjuden till min storebror på middag.
-Du kan väl komma hit ikväll och mysa med oss.
-Okej, jag är där vid 16 - 16.30..
-Nej, du kan väl komma lite innan dess och mysa?

Tror att han har något i bakfickan..

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fin blogg, är det du som tagit bilden i headern? :)

2010-08-22 @ 13:26:12
URL: http://bellasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0